thanks for everything (:
Monday, June 13, 2011 | 1:54 AM | 0 comments
maybe aku da tak layak ada dalam hidup kau . kau dah ada DIA kan ? so go on your new life . aku da takda hak nak halang relationship korang . so sekarang , kita buad hal masing-masing jea lha . even kau ada dye sekali pown , sayang dalam hati aku neyh tak kan pupus lha * ingat tuh baik-baik . aku sedar lha aku sape weyh . aku tak seperfect macam DIA tuh -.- . errrr , awak nak berlagak pown tak bleyh jugak . kau da dapat dye kan ? so tak payah nak berlagak dapat anak dengan dye . aku da malas nak ambik kesah pasal hang hang neyh , buang masa aku jea . baik aku fikir life aku jea . dah pegi sana lha kau , pergi happy sana dengan buah hati kau tuh , errrr -.- hahaha . dah-dah . semoga berbahagia , chaww *lain kali da tak payah nak sorok-sorok dari aku , aku akan tahu semuanya nanti !
Pandai awak membaca :) Thankyouu !

Pastime / Future